קרטל בכרטיסים לאומן? איך ייתכן שכולם מוכרים כרטיס ב-1000$

    מוטי סבן 2 Comment on קרטל בכרטיסים לאומן? איך ייתכן שכולם מוכרים כרטיס ב-1000$

    הרשות להגבלים עסקיים פתחה בחקירה, לבקשת ח"כ איתן כבל, מדוע כרטיסי טיסה לאומן, בראש השנה מזנקים למחירים חסרי תקדים עד -1200$ | דווקא ציבור חסידי ברסלב, שהפרוטה אינה מצוייה בכיסם ברווח, צריכים להוציא סכומים אסטרונומים | כבל ל'קול חי': אנו עדים לתופעה של ניצולי ציני של אנשים שמספרם הולך וגדל ולאו דווקא חסידים, שרוצים להגיע לאומן

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תיקונים, מניעות וקרטל? רשות ההגבלים העסקיים פתחה בבדיקה על מחירי הכרטיסים בראש השנה לאומן, הרשות בודקת האם גורמים לא חוקיים השתלטו על ענף הטיסות אל קבר הצדיק. איך ייתכן שמחיר כרטיס עולה כ-300$ אך בראש השנה המחיר אצל כל סוכני הנסיעות מזנק ל-1000%.

    .

    כמידי שנה בשנה, עשרות אלפי חסידי ברסלב, יטוסו אל קברו של מייסד החסידות רבנו נחמן מברסלב זיע"א. רובם של החסידים אברכים צדיקים, קשיי יום המוזילים זהב מכיסם בכדי לזכות להיות על ציון הצדיק בראש השנה.

    אך המחיר של הנסיעה אל העיר אומן, לא זולה בכלל, מדובר בהוצאה שמסתכמת ב 5,0000 ש"ח מינימום רובה של ההוצאה היא על כרטיס הטיסה היקר להחריד.

    אם במהלך השנה כרטיס בדרך כלל לא יעלה על 300$ כל כרטיסי הטיסה לראש השנה מזנקים ל-1000$ דבר בלתי מתקבל על הדעת, גם אם לוקחים את מחירי ההתייקרות העונתית, עדיין הסכום גדול מאוד.

    .

    מי שהרים את הכפפה בנושא הכאוב היה יו"ר וועדת הכלכלה איתן כבל (המחנה הציוני) הוא פנה לרשות להגבלים עיסקיים כי זו תפתח בבדיקה, האם השוק מתאם מחירים כקרטל ומונע משחקנים חדשים להכנס אל הענף ולהוזיל את המחירים המטורפים.

    ח" כ איתן כבל התראיין הערב (שני) למהדורה המרכזית בהגשת איתי גדסי, והתייחס לנושא: במשך השנה אם תחפשו כרטיס טיסה לאומן הוא יעלה סביב 200 -300 דולר אנו עדים לתופעה של ניצולי ציני של אנשים שמספרם הולך וגדל ולאו דווקא חסידים שרוצים להגיע לאומן וגובים מחיר כמה שהם רוצים ומחיר מגיע עד 1200 דולר.

    .

    מכיוון שמדובר בבדיקת עומק, בה ייחקרו גופים רבים אשר מתנהלים שנים רבות בצורה הנוכחית, ידרש זמן רב, עד למסקנות החקירה המעמיקה. לכן השנה לא צפוייה להתרחש הוראה ברורה של הרשות, או פתיחה בחקירה פלילית אם ייראה לנכון שכך הדבר מנוהל. כתוצאה מכך מחירי הכרטיסים לא צפויים להשתנות השנה.

     

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברים
      אל תטוסו ישירות לאומן בראש השנה
      קחו טיסות קונקשן, יום או יומיים לפני, דרך כל מדינה אחרת
      תחסכו המון המון כסף
      בחזור, דרך מדינה שלישית, (לא מדינת עולם שלישי) דרך כל מדינה באירופה
      דרך פולין, גאורגיה, לא משנה איפה,
      תחסכו לא מעט, בערב חג אפשר להגיע ל450-550-600 דולר כרטיס
      לטוס דרך מדינה אחרת באירופה לא ישירות מהארץ EVER לעולם,
      וכן להגיע בערב חג, וכן לשמוח,